Nem nagyon van olyan terep, ahol ez a félelmetes Mercedes G-osztály ne menne el
Az alapmodell terepes képességei is igen komolyak, de emelt futóművel még durvább produkcióra képes a G-osztály.
Az alapmodell terepes képességei is igen komolyak, de emelt futóművel még durvább produkcióra képes a G-osztály.
Mutatjuk, hogy milyenre sikeredett a kínai autómásoló iparág legújabb alkotása, egy gigantikus terepjáró.
Itt a megoldás arra az esetre, ha túl nagy az autónk üzemanyagtartálya, pontosabban -tartályai, és felgyorsítanánk egy kicsit a tankolást.
Ennyi pénzből már valódi luxusingatlant is lehetne vásárolni, ezúttal azonban csak egy autó jön ki belőle. Mondjuk ennek speciel nem 4, hanem 6 kereke van. És nemcsak az AMG, hanem a Brabus is dolgozott rajta.
Nem sok készült ebből a különleges járműből, melynek ennek megfelelően alaposan meg is kérik az árát.
Megérkezett a nemrégiben leleplezett G-osztály legerősebb AMG-kivitele, mely közel 600 lóerős lett.
A Mercedes kitett magáért a Detroiti Autószalonon, ilyen őrült ötletet már régen nem láttunk.
Megannyi kémfotót és kiszivárogtatást követően most végre teljes pompájában is bemutatkozott a csillagos márka sokak által várt újdonsága.
Felesleges a szemek dörzsölgetése, első blikkre tényleg kevés formai újdonság fedezhető fel az ikonikus terepjáró sokak által várt 2018-as kiadásán.
Létezik olyan mély hó, melyben még egy ilyen szörnyeteg kategóriás terepjáró is elakad.
Miközben szinte mindenki a hibrid és az elektromos autókról beszél, érkezett egy már-már értelmetlenül erős benzinpusztító szörnyeteg.
Az az érzésünk, hogy ez a német négykerekű enyhén túl van motorizálva. És hogy terepre sohasem fognak menni vele.
Az igen limitált gyártási darabszám és a szupererős motor indokolja az elképesztően magas árat.
Nem éppen tegnap jelentették be a modellt, de még mindig nem fogy ki belőle a lendület.
Egy félig ember, félig gépnek pont egy ilyen brutális elektromos Mercedes G-osztály a legmegfelelőbb jármű.
A portálytengelyes G 500 4×4² közel fél méteres hasmagassággal rendelkezik, így nehezen lehet olyan helyre vinni, ahol ne boldogulna.
Hamarosan érkezik a stuttgartiak úri pickupja, az X-osztály, de van itt valami sokkal őszintébb is: a G-osztályból készült árkon-bokron átgázoló platós modell.
Az új G350d Professional kivitelnek éppen az jelenti a vonzerejét, hogy minden fölösleges dolgot kihagytak belőle, cserébe egy igazi puritán és robosztus terepjárót kínálnak.
Elektromotor, LED-lámpák, kardánalagút. Nem kis munka lehet egy ilyet összerakni, az eredmény önmagáért beszél.
A már a nevében is különleges G500 4x4² monstrum 22 colos kerekeken gurul és a hatkerekű testvérmodelltől éredeztethető.